Minőségpolitika

A Nádasdi Elektro Kft. vezetése és munkatársai a szolgáltatásaival, a Vevők és a piac által meghatározott igények maradéktalan kielégítését tartja a legfontosabbnak.

A Partnereinkkel a hosszú távú, kölcsönösen előnyös kapcsolatok kialakítására törekszünk.

A vevői megelégedettség növelése érdekében 2001-ben vezettük be és működtetjük az MSZ EN ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszerünket, mely átfogja és meghatározza a vagyonvédelmi szolgáltatásaink minden területét.

Munkánkban alkalmazzuk, a folyamatos minőség javítás eszközeit, mely a mindennapi munkánk természetes része.

Vevőinknek a szolgáltatásainkkal mindig többet adunk, mint amennyit elvárnak tőlünk.

Munkánk erősségei között valljuk a kreativitást, szaktudást, tapasztalatot és mindezt a Vevőink megelégedettsége érdekében.

Minden tevékenységünket az a gondolat vezérli, hogy a Vevő jöjjön vissza és ne az általunk beépített termék és szolgáltatás!

Vállalkozásunk minőség politikája részletesen

Tanúsításaink és elismeréseink:

Minőségirányítási Rendszer Tanúsítás IQNet

Nádasdi Gyula_Katasztrófavédelmi emlékérem Nádasdi Gyula_IBSSA-NEMZETKÖZI TESTŐR - ÉS BIZTONSÁGI SZOLGÁLATOK SZÖVETSÉGE DÍSZOKLEVELE

Nádasdi Gyula_2007.év Vállalkozója

díszoklevél 2002.év díszoklevél 2006.év

Díjmentes árajánlat kéréshez klikkeljen ide!